Geplaatst: 06-12-2006 18:51
Ik heb de Dis.riem vervangen van een 2005 transporter 1.9 TDI motorcode AXC,dis.riem optijd gezet en de Nokkenas geblokkeerd. De drie bouten losgedraaid,nieuwe riem er op gezet alles weer vasdt en in elkaar gezet.
Stationair loopt hij perfect,maar wanneer ik ermee ga rijden hokkert en stoot hij,en heeft hij weinig vermogen. Heeft iemand een idee? Hoe weet ik zeker dat de krukas optijd staat,de V in het vliegwiel wel gevonden maar geen merkteken op de versnellingsbak. Kan iemand mij helpen?
Gr. Ed