Geplaatst: 07-07-2007 16:02
[83961]Goedemorgen heren, ik heb een klant met een 911 turbo, die een andere uitlaatspruitstuk heeft aangebracht. Verder heeft de auto een andere airbox, is hij geport en heeft hij andere nokken. Hij wordt alleen bij stationair roodgloeiend. De LM meter geeft aan 15.4 air-fuel ratio. De auto heeft ook een MSD.