Geplaatst: 10-07-2007 11:54
[84122]Mot mangementlamp brand motor slaat af geeft code P208 injector. Wij hebben 8 injectors ultrasoon gereinigd 2 voldeden niet meer zijn vv. Motor loopt stuk mooier stationair en gereset heeft 3 dagen goed gelopen. Daarna ging weer mangementlamp branden weer uitlezen weer P208, maar deze zijn mech. goed iov met dealer na uitlezen OR testkast = het gasklephuis gereiningd en op 0 gereset. Heet 1,5 week goed gereden daarna meer mis. Motor slaat af in D statinair en zeer hoog benzine verbruik en mot. lampje brand weer. Auto staat nu weer bij ons is uitgelezen P208 gereset en loopt nu weer perfect, maar zal vast niet zo blijven. WIE HEEFT EEN IDEE????? hoor graag van een jeep specialist, gr jarno