Geplaatst: 08-12-2006 22:55
[69575] Heb hier een 156 JTD waarvan het net klinkt als of er een klep bij is die te ruim staat.
Komt dit wel vaker voor?
Heb gezien dat het te stellen is met plaatjes, zijn dit speciale Alfa plaatjes of niet?
Wie heeft meer info voor mij?