Geplaatst: 29-12-2007 17:18
[95742]ik heb een twingo binnen gekregen met koelwaterlekkage???
Als we de pers op het systeem zetten dan loopt het koelwater onder bij de krukaspoelie weg (druppels).
Aan de waterpomp is niks te zien en bij de koppakking is ook alles droog.
Motor loopt op vier cilinders koude start is goed!!!!
Er zit ook geen koelwater in de olie!!!
wie kan mij helpen????