Geplaatst: 12-12-2006 14:20
[69796] Hallo,
Hier het volgende probleem: s'morgens koude start 900 / 1000 toeren.
10 meter rijden en uitzetten weer starten dan is het toerental 1400 toeren.
Het gasklephuis is gereinigd en ook de stationaire omloopmotor.
Ik zit zelf te denken aan een temp.sensor maar deze is 75 euro ex beetje veel om zo te proberen.
Iemand misschien een idee?
Alvast bedankt
Groeten Leon