Geplaatst: 06-03-2006 9:48
Ben bezig met een polo 12 12V, waar tot ergernis elke keer een storing in komt na een week of soms pas na 2 maanden.Code 17811 en een lamdastoring. Lamdasondes gemeten en contacten etc, gecontroleerd en zuiver gemaakt. Gasklephuis zwaar vervuild, na reinigen toch vervangen. EGR klep gereinigd, later vervangen. Bobines vervangen(bekend probleem). Software/update uitgevoerd, Distributieketting vervangen, ivm terugroepaktie.