Geplaatst: 10-03-2006 19:01
we hebben op de zaak een c5 2.0 hdi die in nood loop overging daar we zelf geen uitlees gereedschap hebben hebben we hem naar de vakgarage gebracht waar die ook gekocht is ; hij heeft 102000 km gelopen.
ze hebben de lucgtmassameter vervangen maar toen we de auto weer in ons bezit hadden ging hij weer over in nood loop dus geen trekkracht meer en topsnelheid was laag.
de auto staat daar nu weer maar ze hebben het nog niet op kunnen lossen en zodra ze gaan rijden gaat hij na even over op noodloop.
morgen gaan ze weer verder maar weet iemand van jullie misschien iets want zo zit er weinig schot in en loopt de rekening op.
normaal doen we alles zelf maar dar ikgeen beschikking heb over een kast is mijn vraag weet iemand iets en /of kan ik zelf nog want uitzoeken zonder kast of de garage helpen in de goede richting.
groetjes ja.