Geplaatst: 13-03-2006 10:15
[51541] Heeft iemand ervaring met het verhogen van de compressie van een DG 1900cc watergekoelde boxer? Ik moet er eentje open maken omdat hij een koppakking heeft die lekt. We zouden anders de kulas laten frezen en meteen ook de natte cilinder eenzelfde maat inkorten zodat de zuiger dichter tegen de kop aanligt. Momenteel is de motor gemaakt voor 95 ron. Bedoeling is om de oude zuigers en cilinders terug te herbruiken. De motor draait ook op LPG.
Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.