Geplaatst: 14-12-2006 12:17
[69955] Heb hier een mazda staan die ik maar niet aan de praat krijg.Heb alles gekontroleerd +ontsteking vervangen maar start niet.Heb ontsteking heb ongeveer 10 bar compressie op elke cilinder en na een beetje starten zijn de bougies redelijk nat.Wie kan me helpen.De wagen is uitgerust met een carburator.Alvast bedankt