Geplaatst: 14-12-2006 19:44
[69977] wij hebben hier een vito staan waarvan de klant zegt dat de kachel minder snel op temperatuur komt dan voorheen bij rijden gaat de temperatuurmeter naar 75/80 graden
thermostaat werkt goed kachel word ook goed warm kent iemand dit probleem
bij dezelfde auto is de linker aandrijfashoes aan de bakzijde stuk is moet hiervoor de as gedemonteerd worden of kan het onder de auto (is dit een grote klus)
bij voorbaat dank voor reactie
Lw boutens