Geplaatst: 14-12-2006 21:08
wij hebben hier een polo met motorkode aua die een storing geeft met foutcode 17961. sensor in inlaatspruitstuk hebben wij vervangen,gasklephuis schoongemaakt en in basisafstelling gezet,egr klep is vervangen,controle op luchtlekkage maar geen resultaat.Auto loopt en trekt slecht, en het is zelfs zo dat de gasklep soms helemaal niet reageert, ( auto loopt dan alleen maar stationair ).
Wie heeft een oplossing?