Geplaatst: 15-12-2006 18:25
[70044] Met de hand ronddraaien van de motor niets aan de hand en ook niets te voelen. Als motor aanslaat verspringt de distributie. Riem met spanner al vernieuwd. Ook kromme kleppen vernieuwd. Kop gecontroleerd voor het monteren op ronddraaien e.d.. Tijdens aanslaan verspringt weer de distributietiming en worden weer de kleppen geraakt. Nokkenastandwiel ook goed vastgezet(is conisch). Aan nokkenas en tandwiel is ook niets te zien. Wij weten niet echt meer hoe of wat.