Geplaatst: 16-12-2006 23:09
[70120] Hallo mensen
Ik heb een probleem met het inhouden van de motor, dit merk ik als ik vol gas geef bij de derde vierde of vijfde versnelling. Ik zie aan de verbruiksmeter dat deze terugzakt bij plank gas geven. Hij houdt een paar seconden in en dan komt ie weer op gang, heb de massameter veranderd en nog steeds hetzelfde...
Alvast bedankt