Geplaatst: 04-04-2007 10:23
Bij bovenstaande auto het volgende probleem. Als de motor koud is en deze wordt gestart, niets aan de hand.
Rij je weg met iets geopende gasklep, begint de auto ineens even te stotteren. Geef je gas bij, dan is het weg.
Als de motor dan iets warmer wordt, dan is het probleem ook verdwenen. Wie heeft een idee.