4 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-04-2007 16:43
[77917] Wagen trekt niet, alleen als hij in neutraal staat kan mijn normaal accelereren.
uitgelezen met kts, geen fouten gekend.
kontakt neutral switch in boite vervangen, probleem nog hetzelfde.