Geplaatst: 07-04-2007 12:38
hai zeg ik heb een probleem met mijn 2e auto een clio hij had start problemen. en de lampen branden zwak.
en accu lampje begon te knipperen tijdens rijden af en toe.
dus ik meten .laadstroom instabiel tussen de 11.8 en 14 volt .
dynamo heb ik gereviseerd nieuwe sleepringen en kool borstels plus spanningsregelaar
plus een nieuwe accu gemonteerd .
ongeveer 3 weken later nu .
accu lamp blijft perminent branden en stads licht brand zeer zwak
ik heb al weer een nieuwe spanningsregelaar gekocht
maar lijkt me tog sterk dat ie zo stuk gaat zo snel
ik heb gemeten en dynamo laat inderdaad niet bij 12.4 volt wat nu regelaar vervangen of kan het wat anders zijn
vriendelijke groet remco