2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-12-2006 13:10
De auto rijdt goed , maar als je 120 km/h en geeft gas is het vermogen weg . Zet je de motor uit en start hem weer is alles weer in orde.
foutcode : turbo regeldruk overschreden.
Wie heeft ervaringen. ?
grt
Henk