Geplaatst: 18-12-2006 22:08
[70273] bij een kennis is de dagteller uitgevallen en nu een maand later is de toerenteller ook uitgevallen
ook loopt de auto niet meer....
Ook bleef het motor storings lampje branden vanaf het 1e probleem..
Vorig jaar zijn de bobines al vernieuwd...
Weet het nu ook even niet meer
mvgr twan