Geplaatst: 19-12-2006 21:04
[70345] wie kan mij de juiste tip geven gele lampje in dasboard gaat soms spontaan branden, met een piep erbij.geen foutcodes in het systeem remblokdikte goed stekker schoon gemaakt en door verbonden geen resultaat, wat mij ook opvalt is dat het klokje soms bij het starten op 000 springt, dit is een polo met de ronde koplampen ps bvb dank.