Geplaatst: 11-04-2007 8:41
deze auto loopt slecht (onregelmatig stationair)
start wel goed
heb de retour-opbrengst gemeten en de uitkomst is als volgt
1= 4ml
2=5ml
3=35ml
4=9ml
dus duidelijk genoeg dat cil. 3 stuk is .
mijn vraag is kan ik deze zo gaan vervangen of moeten deze nog weer geprogrammeerd worden??
en zitten ze wel eens vast??