2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-04-2007 21:48
[78328] Hoi allemaal,
De werkcilinder op het stuurhuis van deze Berlingo lekt op de zuigerstang/keerring.
Is hier een revisiesetje voor of misschien een wonderdrankje?
Vriendelijke groeten ,Menno