Geplaatst: 22-12-2006 0:43
[70523] probleem met T4.motor van golf AAZ 19TD omgebouwd met nieuwe drijfstanglagers,nieuwe zuigerveren,gereviseerde cilinderkop in Transporter gezet.Loopt als een zonnetje maar als hij een beetje warm wordt begint hij overal de olie eruit te drukken dwz.uit de kleppendeksel,uit de uitlaat voorpijp,uit de carterpan pakking en uit alle afdichtingen en als je de oliedop eraf draait knalt hij bijna door de motorkap heen!!verschrikkelijke onderdruk dus!Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt of wie weet waar ik het moet zoeken,ben ten einde raad!!