Geplaatst: 24-12-2006 15:46
[70673] Hallo, heb volgende auto hier staan:
Peugeot 206 1.9d uit 1999 met 195 000 km.
De motor slaat af ( en start moeilijk) tijdens koudstarten of als de auto na het rijden een aantal uur heeft stilgestaan.
Als je de sleutel volledig doordraait ( na het voorverwarmen) komt ie meestal wel op gang, dan genoeg gas geven anders valt ie weer stil.
Gloeiers en batterij zijn gloednieuw.
Iemand een idee?
Alvast bedankt!