Saab 2.2 TDI : Trekt niet meer goed op

6 reacties

Merk
Saab
Model
9-3
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
85 kw
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-04-2007 15:22

Probleem : de auto trekt niet meer goed op op hoog- en laagtoerental.

Ik heb al de EGR-klep gekuist en de inlaadcollector.

Hij was allemaal vol roet.

Vacuumklep van de turbo heb ik ook nagezien op lekkages.

De luchtmassameter heb ik vervangen.

De MAP-sensor in de inlaadcollector ook vervangen.

Turbodruk is goed.

Uitgelezen op fouten met de KTS is goed, geen fouten.

De katilysator uitgenomen : is ook goed.

Interkoeler en darmen gecontroleerd op druk.

Heeft iemand een idee hoe ik het probleem kan oplossen?