Geplaatst: 14-04-2007 15:22
Probleem : de auto trekt niet meer goed op op hoog- en laagtoerental.
Ik heb al de EGR-klep gekuist en de inlaadcollector.
Hij was allemaal vol roet.
Vacuumklep van de turbo heb ik ook nagezien op lekkages.
De luchtmassameter heb ik vervangen.
De MAP-sensor in de inlaadcollector ook vervangen.
Turbodruk is goed.
Uitgelezen op fouten met de KTS is goed, geen fouten.
De katilysator uitgenomen : is ook goed.
Interkoeler en darmen gecontroleerd op druk.
Heeft iemand een idee hoe ik het probleem kan oplossen?