Geplaatst: 24-12-2006 22:38
[70693] Hallo,
kent iemand het probleem dat licht schokken/ inhouden veroorzaakt bij een constant toerental,zeg maar net voor
decellereren?
het is goed voelbaar zo rond de 1900t/m.
het probleem is zowel koud als warm aanwezig, en je hoort dat de motor een verkeerde verbranding, op een of meerdere cylinders, op dat moment heeft.
er zijn geen foutcodes aanwezig,alle waarden liggen binnen de toleranties, geen overmatige roet uitstoot.
als je iets gas bijgeeft is het probleem weg.
alvast bedankt voor de reakties
groeten laurens