Geplaatst: 02-12-2006 10:46
[69132] Hier is iets niet goed gegaan excuus,
Vraag was waarom hij niet aan wou slaan,
Bleek de opvoerpomp in de tank te zijn die het niet meer deed.
Tips om hem simpel te controleren zonder de complete achterbank enz te hoeven demonteren:
Haal onder de bestuurdersstoel de crashsensor los en meet daar of je een voedingsspanning krijgt.(over de 2 contacten van de stekker)
Is dit het geval doet het electrische gedeelte van de pomp het!