alfa 156 jtd niet aanslaan

2 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 jtd
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-12-2006 10:46

[69132] Hier is iets niet goed gegaan excuus,

Vraag was waarom hij niet aan wou slaan,

Bleek de opvoerpomp in de tank te zijn die het niet meer deed.

Tips om hem simpel te controleren zonder de complete achterbank enz te hoeven demonteren:

Haal onder de bestuurdersstoel de crashsensor los en meet daar of je een voedingsspanning krijgt.(over de 2 contacten van de stekker)

Is dit het geval doet het electrische gedeelte van de pomp het!