Geplaatst: 30-03-2006 11:44
Ik heb met mijn bmw een probleem vooral met koudstart stinkt hij heel erg naar benzine vermoedelijk komt het ergens onder het inlaat spruitstuk vandaan, maar misschien is er iemand die deze klacht ook wel is heeft gehad en er een oplossig voor heeft
het is een 316i E36 met een M40 motor