Geplaatst: 23-05-2005 20:04
[31963] hallo,
Het betreft een 9-3 turbo aero automaat, zo te zien lekt de krukaskeerring, net buiten de garantie.
Als ik hier de a.bak vanaf haal, moet dan alles weer ingeleerd worden en zijn er punten waar ik op moet letten.
Bvd gep