Geplaatst: 19-05-2005 23:26
Wie kan vertellen hoe de nokkenassen moeten staan bij het vervangen v d distributie riem.
In de tandwielen zitten kerven,maar er staat ook exaust en inlett op de tandwielen.
Op welke stand moeten de tandwielen aan de nokkenas komen?
Het b d p van de krukas heb ik al wel gevonden.
Ik heb de koppakking vervangen,en alles los gehad,de 4e cil stond op tuimelen,maar heb de nokken astandwielen en nokkenassen er uit gehad.Graag reaktie en advies. Dirk.