Geplaatst: 26-05-2005 6:20
[32090] ik heb het volgende;na een 3 min rijden gaat het storings lampje branden en springt ie in zijn noodloop,codes uit laten lezen 2 codes zaten er in 1 code weet ik nu nog dat was code p0760 ik heb de solenoids door gemeten endie zijn 3 ohm de draden die lopen naar de transmisi control moduul en daar krijg ik ook spanning als ik de transmisi control relais door verbind(waarom doorverbinde,omdat ik dan geen stuur spanning krijg omdat ie op noodloop staat wis ik hem dan kom er weer spanning op te staan)transmisi control moduul krijgt bij ccd bus 2x ook 2.4 volten ingaande spannigen zijn goed en massa zijn ook goed
wie weet hier een op lossing voor.