Geplaatst: 26-05-2005 3:52
[32089]
Beste collega"s ik ben op zoek naar een elec shema
van een freelander bj 2002 met een LR diesel
want ik heb problemen met het start circuit .
startmotor is goed maar wordt met een 30A relai
gestuurd maar de massa loopt over een of andere
contact olie of voorgloeirelai vandaar mijn vraag voor een schema.
groetjes
ferdiv