Geplaatst: 01-06-2005 20:30
[32453] Wie kan mij vertellen waartoe de (extra) aansluiting op de radio voor kan dienen ? Het is een aansluiting van 3 rijtjes met 4 pennen en onder het derde rijtje een 13e pen.
De radio is een standaard gemonteerd Pioneer toestel, welke onder de rechter voorsstoel is ingebouwd. Op de losse afstandsbediening zit een AUX mogelijkheid, verder heeft de auto een cd-wisselaar.
Alvast dank voor de info !