Geplaatst: 01-06-2005 15:47
[32438] Hallo,
wij hebben een nubira station... maar ik las in een eerder berichtje al enige informatie over stotteren van een motor. Dit bleek de EGR-klep, maar nu is mijn vraag: zou iemand mij kunnen vertellen waar deze precies zit.
groetjes