Geplaatst: 06-12-2006 8:02
Ik heb de injectiepomp vervangen wegens een elektronisch probleem.
De tandriem is afgesteld zoals voorgeschreven maar de motor wil niet
aanslaan, het is ook zo dat er brandstof ingespoten wordt want er komt
rook uit de uitlaat.
Waarschijnlijk is dus het inspuitmoment niet juist.
Beschikt iemand over meer informatie?