Geplaatst: 06-12-2006 16:24
[69409] Bij gas geven komt er een korte rammel in de motor welke van de distributie zijde afkomt?
Kettingspanner en nokkenas versteller(magneet) zijn reeds vervangen, ook zonder multieriem is het geluid aanwezig.
Geen olie verbruik.