7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-04-2005 20:45
[29152] ik heb een probleem met mijn 205 hij kraakt bij het door de bocht sturen ik heb gekeken naar de aandrijfas en lagers maar daar is niks mis mee heeft iemand enig ide wat dit kan zijn