2 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-04-2007 9:59
[77764] Mijn vraag...
Auto heeft veel te hoog toerental bij koude motor....
Gasklephuis vies ????
of een ander probleem ...
Alvast bedankt
M.V.G Ben