distributieriem

7 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
3.0 dci v6
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-03-2007 19:19

[77540] geen probleem maar een vraag.is het veel werk om de riem te vervangen bij een p9x?kun je er een beetje bij of moet je hem half uitbouwen.zie de tips wel komen alvast bedankt.