Geplaatst: 02-04-2005 11:20
[29078] Het remmen ontluchten gaat voor ons gevoel wel goed maar als je op het rempedaal trapt zakt deze eerst tot de bodem en pas bij de 2e keer is de druk goed.
Remvoering en cilinders achter vervangen en afgesteld
Hoofdremcilinder vorig jaar vervangen.
wie heeft hier ervaring mee.