Geplaatst: 05-04-2007 17:39
als deze auto warm is slaat de motor slecht aan (je moet echt lang doorstarten)
en volgens de klant trekt hij ook niet zoals vroeger en het brandstofverbruik is volgens de klant hoger.
heeft iemand een idee waar dit mee te maken heeft.