Snelheidsbegrensing transit 2006

10 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-12-2006 9:56

[69943] Weet iemand hoe je de snelheidsbegrensing van de nieuwe transit er af kan halen??

Dit gaat om de autos die terug gekeurd zijn naar max 3500kg

Met het oude model en nieuw model kleine uitvoering, kan dit met WDS/IDS.

Deze mogelijkheid zie ik niet op de grote uitvoeringen.

Kan iemand mij helpen??