Geplaatst: 14-12-2006 9:56
[69943] Weet iemand hoe je de snelheidsbegrensing van de nieuwe transit er af kan halen??
Dit gaat om de autos die terug gekeurd zijn naar max 3500kg
Met het oude model en nieuw model kleine uitvoering, kan dit met WDS/IDS.
Deze mogelijkheid zie ik niet op de grote uitvoeringen.
Kan iemand mij helpen??