Geplaatst: 05-04-2007 20:59
[77937] we hadden een korando waarvan het druklager vast gelopen was, zo hard getrapt dat ik door de hevel heen ging.
nieuwe kopp. gemonteerd, merk nipparts (in doos gewoon valeo), orgineel was ook valeo.
maar op toeren met bv overschakelen, hard donker ronkend geluid hoorbaar!! klant niet blij
nog een nieuwe gemonteerd, merk SGP of zoiets (in doos gewoon weer valeo) en deze doet precies het zelfde!!
alleen deze bobbert ook dus moet er zo-i-zo weer uit.
leverancier is nog aan het zoeken naar een goede oplossing.
weet iemand mischien wat hier fout kan gaan??
danny.