8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-04-2005 21:52
[29107] ik heb een 2.0 dth en wil weten of deze geschikt is om op sla olie te rijden of welke aanpassing ik hier voor moet doen