Geplaatst: 06-04-2007 9:37
[77971] Mijn verwarming doet raar,
Hij wordt alleen maar warm als ik hem vol open zet en het combiventiel (duo ventiel) zegt " plok, plok, plok, plok" enz.
Nou zitten er rond de kachel wel wat temp.sensoren, kan het daar aan liggen?
mvg,
Hans.