verwarming doet raar

33 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-04-2007 9:37

[77971] Mijn verwarming doet raar,

Hij wordt alleen maar warm als ik hem vol open zet en het combiventiel (duo ventiel) zegt " plok, plok, plok, plok" enz.

Nou zitten er rond de kachel wel wat temp.sensoren, kan het daar aan liggen?

mvg,

Hans.