Geplaatst: 15-12-2006 20:36
Wie kan mij vertellen welk poortje op de radio stekker de aansturing van de antenne versterker verzorgd?
Ik heb namelijk de originele radio eruit gehaald en een andere geplaatst maar deze heeft geen radio ontvangst.Waarschijnlijk wordt de antenne versterker dus niet aangestuurd.