3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-12-2006 23:38
[70282] rood lichtje met uitroepteken gaat branden
remcontacten zijn doorverbonden en remolie is ok
abs werkt nog normaal