Geplaatst: 10-04-2005 21:16
[29536] ik heb een fiat uno bij warme motor staionair slaat hij af en onder het rijden bij gas los laten ik word gek van die auto weet iemand een raad mee ik heb van alles geprobeerd ik heb benzine filter vervangen was erg vervuilt de eerste nog koolborstels dynamoregelaar vervangen,ik heb de onstekingmodule bij warme en bij koude motor gecontroleerd met feun en met natte spons op de module het lag niet daaraan ik vermoed potentiemeter bij gasklepaanslag als ik de stekker van de potentiemeter los trek dan blyft de motor lopen en slaat niet af en als je zo rijd slaat hij niet af maar hij schokt wel
motor geeft ook vanzelf zomaar even beetje gas je ziet ook
die potentiemeter bewegen tegen gasklep
ik heb de hele onsteking uitmekaar gehad niets te zien
deze motor heeft geen bdp sencor
ik hoop dat iemand ervaring mee heeft gehad uw reactie
graag