Geplaatst: 10-04-2007 20:57
[78262] ik heb 2 vragen over 2 ford transit en
ik wil er meer vermogen er uit hebben van een 2.5 diesel transit van bj 1997 51 kw pomp veranderen, andere clinder kop ,inlaat spruitstuk veranderen ,andere branstof pomp
wie weet er een op lossing voor :??
ik heb ook een transit 25diesel van 63 kw uitvoering bj 1999 hoe kan ik daar meer vermogen uit halen
of moet ik inwending de pomp op voeren ,verstelling aanpassen ,meer diesel olie geven ,pomp vroeger zetten ,dan dat de fabriek voor schrijft ,of zit er een op lossing electronische aan te passen ,altans de 63 kw uitvoering
mvg gerko