Geplaatst: 19-12-2006 13:51
[70308] ik heb een 500 sl van 89 die lang heeft stil gestaan .
als je rijdt blijft hij lang in een versnelling hangen en merk ik ook geen verschil in econom of sport stand .
en de cruiscontrol werkt ook niet .
alvast bedankt groetjes ronald.